Atrakcyjne miejsce pracy w globalnym centrum usług biznesowych z siedzibą w Gdańsku.
Opis stanowiska:
- codzienne rozwiązywanie problemów w systemie ticketowym w ramach pomocy technicznej usługi Workday - globalnie,
- regularny kontakt z kluczowymi użytkownikami Workday na całym świecie w celu rozwiązywania zapytań związanych z systemem,
- rozwiązywanie problemów i koordynowanie rozwiązywania problemów z zespołami operacyjnymi, w razie potrzeby eskalacja na inne poziomy,
- analiza wymagań, tworzenie oraz wdrażanie ulepszeń związanych z systemem,
- szkolenie użytkowników,
- przestrzeganie zasad zarządzania danymi, wspieranie inicjatyw mających na celu zapewnienie jakości danych,
- ciągły rozwój wiedzy w ramach obsługi Workday.
Wymagania:
- praktyczne doświadczenie w pracy z Workday w module HCM (Talent, Compensation & Benefits, Time & Absence, Recruiting),
- zrozumienie procesów HR,
- doświadczenie w konfiguracji systemu (np. edycja procesów biznesowych lub EIB),
- doświadczenie z raportowaniem w połączeniu z silnymi umiejętnościami analitycznymi,
- umiejętność pracy z działamy IT,
- chęć ciągłego doskonalenia procesów w połączeniu z podejściem do pracy zorientowanym na rozwiązania,
- biegła znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- pracowniczy fundusz socjalny,
- darmowy parking (a dla osób dojeżdżających rowerem stojaki, prysznice i szafki),
- możliwość rozwoju pasji i talentów w ramach sekcji sportowych (co tygodniowe zajęcia, m.in. tenis, squash i siatkówka) – firma chętnie angażuje się w eventy, takie jak: maratony, wyścigi rowerowe, zawody na wrotkach,
- świeże owoce i warzywa w biurze,
- zniżki na lunch (rabaty do 50%),
- nagrody pieniężne za osiągnięcia i zaangażowanie w projekty dodatkowe,
- możliwość udziału w projektach pracowniczych z 5 obszarów i realny wpływ na kształt kultury organizacyjnej,
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- system kafeteryjny (możliwość wykorzystania punktów na kartę MultiSport, vouchery z obszaru kultury, podróży i zajęć sportowych, a także kupony na zakupy w sklepach takich jak: Empik, Decathlon, Smyk, E-obuwie, Douglas, Kruk),
- możliwość udziału w kursach językowych, do wyboru: angielski biznesowy, francuski, niemiecki, włoski, portugalski, hiszpański, holenderski, polski jako język obcy,
- zniżki na zakupy w sklepie firmowym (do 50%),
- możliwość wypożyczania produktów firmy.