Oferujemy
- Atrakcyjne i wymagające środowisko rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Odpowiedzialne i wymagające zadania z dostępem do nowoczesnych narzędzi
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Opis stanowiska
- Zarządzanie i rozwój istniejącego kilkuosobowego zespołu analityków i kontrolerów
- Przygotowanie rekomendacji i wsparcie w opracowaniu strategicznych projektów komercyjnych
- Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Eksportu (Finance Business Partner)
- Czynny udział w procesie planowania oraz udział w opracowywaniu celów sprzedażowych
- Zarządzanie procesem budżetowania i prognozowania oraz zapewnienie efektywności tych procesów
- Prezentowanie pełnych danych finansowych w zakresie rachunku zysków i strat (P&L) przed lokalnym i regionalnym Zarządem
- Dostarczanie dokładnych danych finansowych osobom odpowiedzialnym za zarządzanie poszczególnymi liniami biznesowymi w celu bieżącego monitorowania efektywności biznesowej oraz umożliwienia właściwego reagowania
- Zapewnianie odpowiedniej jakości i terminowości przygotowywanie analiz i raportów okresowych oraz ad hoc
- Monitorowanie kluczowych wskaźników sukcesu zdefiniowanych przez organizację
- Optymalizowanie i automatyzacja narzędzi sprawozdawczości zarządczej oraz narzędzi kontrolingowych
- Odpowiedzialność za jakość pracy zespołu i zgodność z obowiązującym regulacjami firmy
- Współpraca z innymi działami firmy i doradztwo w zakresie najlepszych praktyk z obszaru zarządzania finansami
Profil kandydata
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne, finansowe
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w dziale finansowym w firmie produkcyjnej - warunek konieczny
- Doświadczenie w przygotowywaniu budżetów, prognoz oraz umiejętność właściwej interpretacji ich realizacji i odchyleń
- Doświadczenie we współpracy z działami sprzedaży i marketingu na poziomie zarządzających rynkiem/regionem
- Rozbudowana i praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej
- Bardzo dobra znajomość Excela
- Silne połączenie wiedzy technicznej oraz finansowej wraz z zorientowaniem na biznes
- Umiejętności analitycznego myślenia, inicjowania zmian i współpracy z decydentami
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, silne umiejętności interpersonalne
- Biegła znajomość języka angielskiego