PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Specjalista ds. administracji
Rola:
- koordynowanie dostępów do powierzchni projektowych,
- monitorowanie dostępów, przegląd raportów, raportowanie niezgodności,
- monitorowanie usterek, zgłaszanie ich do administratora obiektu, kontrola kosztów realizacji zgłoszeń,
- koordynowanie współpracy z dostawcami usług związanych administracją biura.
Profil:
- min. 2-letnie doświadczenie w administracji biurowej, mile widziane w międzynarodowej korporacji,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela (min. poziom średniozaawansowany),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. na poziomie B2
- dokładność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania,
- samodzielność,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne .
Ofera:
- możliwość rozwoju osobistego oraz ścieżki kariery
- elastyczne podejście do czasu wykonywanych zadań
- bogaty pakiet benefitów.