Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-08-21
Customer Service Specialist
Nr ref. 36056_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2020-08-21

Customer Service Specialist


Warszawa36056_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowa firma szwajcarska z branży automotive, która dostarcza swoje produkty na całym świecie.
What's on Offer
  • Umowa o pracę
  • Premię roczną, kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karta BENEFIT SYSTEM
  • Atrakcyjna lokalizacja - Metro "Ratusz Arsenał"
Job Description
  • Realizację procesów wyceny, obsługi zamówień i fakturowania w SAP i ESM
  • Kontrola stanów magazynowych, przeprowadzanie inwentaryzacji
  • Realizacja procesu order management w obszarze serwisowym
  • Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem biznesowym
  • Współpraca z działem logistyki, finansów i produkcją
The Successful Applicant
  • Wykształcenie wyższe o profilu logistyka, transport, zarządzanie
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami - order management
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta B2B po stronie serwisowej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - warunek konieczny
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista