PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Specjalista ds. raportowania i analiz HR
Zespół:
Zespół zapewnia obsługę HR dla wszystkich osób zatrudnionych (pracownicy oraz osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych). W ramach zakresu można wyróżnić zatrudnianie, zmiany warunków zatrudnienia, administracja czasem pracy, rozwiązanie umowy czy raportowanie.
Profil:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość zagadnień związanych z administracją personalną i naliczaniem wynagrodzeń.
- Wykształcenie wyższe, kierunki finansowe, ekonometria, statystyka
- Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz raportowania z systemu klasy ERP (znajomość systemu enova będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem.
- język angielski - komunikatywny
- Wysoko rozwiniętą umiejętność samodzielnego analizowania i rozwiązywania skomplikowanych problemów związanych z zakresem stanowiska.
- Wysoko rozwinięta umiejętność komentowania oraz prezentacji przygotowanych analiz i danych
- Proaktywna postawa w zakresie realizacji powierzonych zadań.
Rola:
- Przygotowanie różnorodnych analiz w obszarze HR w odpowiedzi na bieżące potrzeby biznesu
- Przygotowanie zestawień niezbędnych dla dostawców benefitów oraz PPK
- Analiza poprawności danych w systemach HR
- Współpraca z zespołami ds. kadr oraz płac oraz sugerowanie zmian w procesach w celu ich optymalizacji i redukcji ryzyk operacyjnych
- Kontrola danych przygotowywanych do listy płac
- Wsparcie w rozwoju systemów HR oraz udział w projektach z obszaru
Oferta:
- Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej firmie consultingowej
- Możliwość korzystania z wewnętrznej oferty szkoleniowej
- Przyjazna atmosfera pracy