What's on Offer
- Praca w międzynarodowej organizacji, lidera w swojej branży
- Wpływ na kreowanie biznesu i organizacji - strategiczna rola w firmie
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość rozwijania swoich kompetencji przywódczych oraz poznawania nowych obszarów
- Współudział w rozwoju firmy
Job Description
- Zarządzanie działami zakupów i logistyki firmy.
- Pozyskiwanie surowców, zarządzanie dostawcami oraz operacjami zakupowymi (zarządzanie zapasami)
- Koordynacja logistyki inbound i outbound
- Zarządzanie podległym zespołem
- Nadzór i ciągłe podwyższenie efektywności procesów logistycznych
- Wspieranie wprowadzania nowych dostawców w celu rozszerzenia bazy dostaw
The Successful Applicant
- Minimum 5 lat doświadczenia w zakupach, logistyce lub łańcuchu dostaw w środowisku produkcyjnym
- Wykształcenie z zakresu logistyki
- Biegła znajomość języka Angielskiego
- Doświadczenie w negocjowaniu umów i cen
- Doświadczenie w pracy w systemach ERP
- Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętności zarządzania projektami