Dla naszego Klienta, lidera, dostarczającego rozwiązania w obszarze płatności we wszystkich kanałach sprzedaży - tradycyjnym, online oraz mobile szukamy
Opis stanowiska:
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, przygotowywanie i raportowanie miesięcznych sprawozdań finansowych,
- prowadzenie rejestru środków trwałych w systemie SAP/Oracle,
- szczegółowe uzgadnianie sald kont bilansowych na zamknięcie okresu rachunkowego,
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów wymaganych przez region,
- współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi,
- wprowadzanie usprawnień w ramach procesu,
- budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z kluczowymi interesariuszami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość zagadnień rachunkowych i finansowych ,
- minimum 2 lata doświadczenia w dziale GL/RtR,
- doświadczenie w środowisku SSC/BPO,
- doświadczenie w pracy w systemie SAP/Orace,
- wykształcenie wyższe, preferencyjnie w obszarach rachunkowość/finanse/ekonomia,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- płynna znajomość języka angielskiego min. B2/C oraz języka niemieckiego na poziomie min. B2,
- umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań,
- odpowiedzialność, aktywność w działaniu i umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność budowania relacji i współpracy z klientem biznesowym w środowisku międzynarodowym,
- wymagana znajomość standardów księgowych US GAAP.
Oferta obejmuje:
- umowę o pracę i solidne, konkurencyjne wynagrodzenie,
- pracę w środowisku wielojęzycznym, wielonarodowym i wielokulturowym,
- możliwość dołączenia do uznanego zespołu profesjonalistów i firmy, która jest liderem,
- bardzo niezależną rolę, nastawioną na lokalną, regionalną i globalną organizację,
- pracę w dynamicznym i przyjaznym środowisku,
- opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, współfinansowanie kursów językowych i kartę sportową,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje.