Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- kapitalizacja, przeniesienia i wycofania aktywów w podrzędnej księdze aktywów trwałych, przegląd i umieszczanie aktywów w budowie,
- generowanie i dostarczanie raportów z systemu środków trwałych wymaganych do celów finansowych, podatkowych i kontrolnych,
- zapewnianie zgodności z polityką firmy, odpowiednimi wymogami księgowymi oraz kontrolami wewnętrznymi,
- utrzymanie i aktualizacja procedur FA i dokumentacji procesu,
- wspieranie testów kontroli wewnętrznej i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość zagadnień z zakresu środków trwałych,
- pierwsze doświadczenia z MSSF i niemieckimi lokalnymi przepisami GAAP będą dużą zaletą,
- biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2) oraz komunikatywna języka angielskiego,
- ukończone studia ekonomiczne lub zarządzania przedsiębiorstwem ze specjalizacją rachunkowości będą atutem,
- znajomość MS Office oraz pracy z systemem ERP (idealnie SAP).
Oferta obejmuje:
- długoterminowe, stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- nowoczesne biuro we Wrocławiu
- pakiet świadczeń obejmujący opiekę medyczną.