Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do działu zakupów w dynamicznie rozwijającej się organizacji - międzynarodowej firmie produkcyjnej z obszaru automotive.
Opis stanowiska:
- realizacja strategii zakupowej organizacji,
- koordynacja procesów wraz z pozostałymi działami firmy,
- zarządzanie konkretnymi grupami materiałów oraz surowców oraz monitorowanie rynku,
- stały kontakt z dostawcami oraz klientami
- optymalizacja procesów zakupowych oraz warunków współpracy
- analizowanie i raportowanie procesów zakupowych,
- bieżąca ocena dostawców.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze zakupów,
- zaawansowana znajomość systemu SAP lub innego oprogramowania ERP (doświadczenie przy wdrażaniu systemu będzie dodatkowym atutem),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2)
- umiejętność negocjacji oraz podtrzymywania relacji biznesowych,
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
- pracę w zaangażowanym zespole i międzynarodowym środowisku,
- zatrudnienie w firmie będącej liderem branży,
- realny wpływ na decyzje zakupowe i rozwój produktów,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- narzędzia niezbędne do wykonywania podstawowych celów,
- system ubezpieczeń na życie i opieki zdrowotnej,
- system miesięcznych premii zależnych od jakości i wyników pracy.