Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-03-27
Dyrektor Łańcucha Dostaw
Nr ref. 191134/5982
Kraków, małopolskie
Zakupy
Data aktualizacji: 2020-03-27
Goldman Recruitment
Dyrektor Łańcucha Dostaw
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjno - handlowej, notowanej na GPW, prowadzimy obecnie poszukiwania osoby na stanowisko Dyrektora Łańcucha Dostaw, który będzie odpowiadał za realizację procesów logistycznych na wysokim poziomie.


Dyrektor Łańcucha Dostaw
Dyrektor Łańcucha Dostaw
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191134/5982

Opis stanowiska:
  • wprowadzanie standardów i zarządzanie procesami zakupowymi oraz logistycznymi,
  • optymalizacja kosztów Łańcucha Dostaw,
  • zapewnienie dostępności produktów do sprzedaży zgodnie z przyjętymi KPIs,
  • zwiększanie efektywności, wydajności i produktywności procesów logistycznych oraz zakupowych,
  • planowanie I utrzymanie optymalnego poziomu zapasów,
  • koordynowanie procesu planowania zakupów,
  • współpraca z działem sprzedaży oraz spółkami zagranicznymi w zakresie dostaw wyrobów gotowych do Klientów,
  • negocjacje cen oraz innych istotnych warunków handlowych i zawieranie umów z dostawcami usług, oraz wyposażenia,
  • wybór i ocena dostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw usług i wyposażenia,
  • nadzorowanie terminowej realizacji dostaw,
  • opracowywanie budżetu zarządzanego obszaru, realizacja, kontrola i inicjowanie działań optymalizacyjnych,
  • zarządzanie zespołem zgodnie ze strukturą organizacyjną,
  • prowadzenie projektów logistycznych zgodnie z planowaną dalszą ekspansją (w tym wybór i zawarcie umowy z operatorem zewnętrznym),
  • współpraca z Zarządem Firmy.
Wymagania:
  • minimum 5- letnie doświadczenia w zarządzaniu łańcuchem dostaw  w międzynarodowej firmie dystrybucyjnej o obrocie powyżej 150 mln PLN rocznie,
  • bardzo dobrze rozwinięte kompetencje managerskie - doświadczenie w zarządzaniu kilkudziesięcio osobowym zespołem pracowników,
  • znajomość nowoczesnych technik zarządzania Łańcuchem Dostaw oraz systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne,
  • doświadczenie w organizacji transportu  towarów masowych z Azji – będzie dodatkowym, ważnym atutem,
  • bardzpo dobra znajomośc języka angielskiego,
  • umiejętności i doświadczenie w procesie planowania dostaw (na podstawie prognoz sprzedaży, oraz na podstawie przyjętych parametrów dostępności towarów I zapasu bezpieczeństwa),
  • doświadczenie w negocjacji usług logistycznych,
  • wysoki poziom umiejętności związanych z analizą danych sprzedażowych i rotacją towarów,
  • doświadczenie w organizacji wszystkich procesów logistycznych (w Polsce i za granicą oraz e-commerce),
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, asertywność, inicjatywa, dynamizm w działaniu,
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów, w tym budowania / outsorcowania / otwierania magazynów w Polsce, lub poza Polską.
Oferta obejmuje:
  • możliwość pracy w bardzo dynamicznie rozwijajacej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie - z bardzo motywacynym systemem premiowym,
  • szanse realizacji własnych inicjatyw,
  • udział w ciekawych projektach,
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.