Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjno - handlowej, notowanej na GPW, prowadzimy obecnie poszukiwania osoby na stanowisko Dyrektora Łańcucha Dostaw, który będzie odpowiadał za realizację procesów logistycznych na wysokim poziomie.
Opis stanowiska:
- wprowadzanie standardów i zarządzanie procesami zakupowymi oraz logistycznymi,
- optymalizacja kosztów Łańcucha Dostaw,
- zapewnienie dostępności produktów do sprzedaży zgodnie z przyjętymi KPIs,
- zwiększanie efektywności, wydajności i produktywności procesów logistycznych oraz zakupowych,
- planowanie I utrzymanie optymalnego poziomu zapasów,
- koordynowanie procesu planowania zakupów,
- współpraca z działem sprzedaży oraz spółkami zagranicznymi w zakresie dostaw wyrobów gotowych do Klientów,
- negocjacje cen oraz innych istotnych warunków handlowych i zawieranie umów z dostawcami usług, oraz wyposażenia,
- wybór i ocena dostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw usług i wyposażenia,
- nadzorowanie terminowej realizacji dostaw,
- opracowywanie budżetu zarządzanego obszaru, realizacja, kontrola i inicjowanie działań optymalizacyjnych,
- zarządzanie zespołem zgodnie ze strukturą organizacyjną,
- prowadzenie projektów logistycznych zgodnie z planowaną dalszą ekspansją (w tym wybór i zawarcie umowy z operatorem zewnętrznym),
- współpraca z Zarządem Firmy.
Wymagania:
- minimum 5- letnie doświadczenia w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowej firmie dystrybucyjnej o obrocie powyżej 150 mln PLN rocznie,
- bardzo dobrze rozwinięte kompetencje managerskie - doświadczenie w zarządzaniu kilkudziesięcio osobowym zespołem pracowników,
- znajomość nowoczesnych technik zarządzania Łańcuchem Dostaw oraz systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne,
- doświadczenie w organizacji transportu towarów masowych z Azji – będzie dodatkowym, ważnym atutem,
- bardzpo dobra znajomośc języka angielskiego,
- umiejętności i doświadczenie w procesie planowania dostaw (na podstawie prognoz sprzedaży, oraz na podstawie przyjętych parametrów dostępności towarów I zapasu bezpieczeństwa),
- doświadczenie w negocjacji usług logistycznych,
- wysoki poziom umiejętności związanych z analizą danych sprzedażowych i rotacją towarów,
- doświadczenie w organizacji wszystkich procesów logistycznych (w Polsce i za granicą oraz e-commerce),
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, asertywność, inicjatywa, dynamizm w działaniu,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów, w tym budowania / outsorcowania / otwierania magazynów w Polsce, lub poza Polską.
Oferta obejmuje:
- możliwość pracy w bardzo dynamicznie rozwijajacej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie - z bardzo motywacynym systemem premiowym,
- szanse realizacji własnych inicjatyw,
- udział w ciekawych projektach,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.