Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-03-30
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-03-30 Aplikuj

E-Commerce Key Account Manager


Warszawa36530_MP_PL

Naszym klientem jest znany producent i dystrybutor wyposażenia łazienkowego oraz armatury kuchennej obecny na rynku już od kilkudziesięciu lat. Firma to rodzinne przedsiębiorstwo, wyznaczające nowe trendy i kreujące nowe rozwiązania w celu zaspokojenia pragnienia luksusu, estetyki i komfortu swoich klientów.
What's on Offer
  • Praca w przyjaznym, rodzinnym środowisku pracy
  • Konkurencyjny pakiet benefitów (w tym samochód służbowy)
  • Praca w południowo-zachodniej części Warszawy
Job Description
  • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla kanału e-commerce
  • Zarządzanie i rozwój kategorii produktowych w kanale e-commerce
  • Zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością podległych klientów zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
  • Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych z wykorzystaniem działań marketingowych
  • Planowanie i implementacja wszystkich wdrożeń u podległych Klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem
  • Negocjowanie warunków współpracy z podległymi klientami (negocjacje umów rocznych i śródrocznych ustaleń)
  • Monitorowanie działań sprzedażowo - marketingowych i porównanie ich z sytuacją na rynku
  • Monitorowanie efektywności implementowanych inicjatyw w kanale e- commerce
The Successful Applicant
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia jako Key Account Manager w obszarze e-commerce, mile widziane osoby z branży około budowlanej i wykończeniowej
  • Udokumentowane sukcesy w pozyskiwaniu i zarządzaniu kluczowym klientem
  • Doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 pełnego cyklu negocjacyjnego wraz z obserwacją efektów swojej pracy
  • Umiejętność budowy rocznych planów sprzedażowych dla podległych klientów
  • Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne, prezentacyjne oraz networkingowe
  • Wysokie umiejętności analityczne, w tym doskonała umiejętność MS Excel
  • Umiejętność brania odpowiedzialność biznesowej
  • Proaktywość, pomysłowość i nastawienie na cele
  • Umiejętność patrzenia szerzej na biznes (w odniesieniu także do pozostałych kanałów sprzedaży w kanale tradycyjnym i DIY)
  • Bardzo dobry język angielski - warunek konieczny (Kandydat będzie odpowiadać także za rozwój sprzedaży e-commerce na rynkach zagranicznych); dodatkowy język - mile widziany

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców