Naszym Klientem jest nowoczesna, międzynarodowa firma z branży Automotive.
What's on Offer
Udział w projekcie greenfield Pracę w międzynarodowej firmie Atrakcyjny pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie) Dofinansowanie do nauki języka angielskiego Wdrożeniowy program oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje - możliwość zagranicznych podróży służbowych Pakiet relokacyjny
Job Description
Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne). Obsługa reklamacji klienta (rejestrowanie, powoływanie zespołu interdyscyplinarnego, nadzór nad raportem 8D) Prowadzenie kluczowych analiz defektów, raportowanie do kierownictwa Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych i operacyjnych Nadzorowanie kosztów jakości Prowadzenie statystyk dotyczących procesów reklamacyjnych Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
The Successful Applicant
Wykształcenie wyższe, (wykształcenie z zakresu zarządzania jakości będzie dodatkowym atutem) Doświadczenie w pracy zwiazanej z branży automotive, znajomość wymagań klientów Znajomość norm ISO 9001 i IATF 16949 Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie ( min B2) (Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem) Znajomość narzędzi jakościowych (m.in. Six Sigma, FMEA, 8D, Diagram Ishikawy, Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta) Szybkość działania i podejmowania decyzji Zdolność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów Gotowość do podróży służbowych