Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-08-04
Customer Service Representative
Nr ref. 36860_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2020-08-04

Customer Service Representative


Warszawa36860_MP_PL

Naszym klientem jest globalna firma z branży farmaceutycznej, w związku z dynamicznym rozwojem organizacja szuka osób na nowe stanowisko Customer Service Represenative.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji
  • Elastyczne godziny pracy, home office, prywatna opieka medyczna, karta lunchowa
Opis stanowiska
  • Pełen proces obsługi zamówień (order to cash)
  • Współpraca z klientem biznesowym (telefoniczna i mailowa)
  • Współpraca z innymi działami (logistyka, finanse, magazyny)
  • Koordynacja terminowej dostawy towaru do klienta
  • Przyjmowanie reklamacji i zwrotów
  • Wystawianie faktur i not korygujących
Profil kandydata
  • 2 - 3 lata doświadczenia w order management (w firmie produkcyjnej)
  • Wykształcenie wyższe o profilu logistyka, transport lub ekonomia
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej w dynamicznym środowisku
  • Znajomość programu SAP - mile widziana
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie zaawansowanym - warunek konieczny

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista