Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do roli,
- Praca w tolerancyjnym środowisku,
- Partnerska współpraca.
Opis stanowiska
- przeprowadzanie analiz środowiska online,
- komunikacja z jednostkami biznesowymi w zakresie dostarczania wniosków z analiz,
- konfiguracja i stały monitoring ruchu w sklepach internetowych,
- konfiguracja Google Analytics oraz Google Tag Manager na potrzeby projektów,
- wdrażanie skryptów Google Analytics za pomocą Google Tag Manager,
- przygotowanie raportów z wykorzystaniem Google Data Studio.
Profil kandydata
- wykształcenie: preferowane Analiza Danych, Informatyka, Matematyka
- znajomość narzędzi Google: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio,
- 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomoϾ SQL na poziomie minimum podstawowym,
- język angielski - komunikatywny,
- doświadczenie w pracy z Google Cloud Platform,
- mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation.