Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, zlokalizowanej w Katowicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- planowanie, zarządzanie i realizacja procesów zakupowych,
- zarządzanie bazą dostawców,
- ocena ofert i usług dostawców w celu określenia najbardziej pożądanych dostawców,
- negocjacje handlowe, zapraszanie dostawców do przetargów, wysyłanie zapytań ofertowych,
- administracja wszystkich niezbędnych działań zakupowych w systemie,
- ścisła współpraca z działem księgowym,
- utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- język angielski na poziomie biegłym (B2),
- dodatkowy język obcy, niemiecki lub francuski na poziomie min. B2,
- łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych,
- chęć rozwoju i doskonalenia warsztatu pracy.
Oferta obejmuje:
- dynamiczne środowisko pracy w globalnej firmie, pełne wyzwań i możliwości rozwoju (w kierunku eksperckim lub managerskim),
- konkurencyjny pakiet świadczeń dodatkowych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.