Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, bony świąteczne),
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
- Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku,
- Interesujący zakres zadań oraz rozwój zawodowy w obszarze administracji,
- Jasny proces rekrutacyjny, złożony z trzech spotkań: pierwsze z konsultantem w naszej firmie, drugie u naszego klienta z bezpośrednim przełożonym (Office Director) i trzecie z Dyrektorem ds. HR
Opis stanowiska
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura,
- Udział w bieżących projektach administracyjnych, w tym w zadaniach związanych z przeprowadzkami i aranżacją przestrzeni biurowej,
- Organizacja wewnętrznych eventów,
- Kompleksowa obsługa floty aut służbowych, w zakresie: ubezpieczenia OC/AC, okresowe przeglądy, serwis aut,
- Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy,
- Prowadzenie onboardingu nowych pracowników,
- Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów,
- Odpowiadanie na zapytania pracowników i rozwiązywanie problemów w sposób terminowy i profesjonalny,
- Przygotowywanie i przedstawianie raportów z podjętych działań.
Profil kandydata
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotą powyżej 20 aut,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice,
- Wysoka kultura osobista i rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- Inicjatywa i doskonała organizacja pracy własnej