Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-08-19
Office Coordinator
Nr ref. 36755_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2020-08-19
Michael Page
Office Coordinator

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Office Coordinator


Warszawa36755_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży nieruchomości, będąca liderem w swojej specjalizacji. Organizacja charakteryzuje się dynamiką i efektywnością biznesu, jednocześnie dbając o wysokie standardy etyczne względem klientów i pracowników. Lokalizacja: Praska strona Wisły
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, bony świąteczne),
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
  • Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku,
  • Interesujący zakres zadań oraz rozwój zawodowy w obszarze administracji,
  • Jasny proces rekrutacyjny, złożony z trzech spotkań: pierwsze z konsultantem w naszej firmie, drugie u naszego klienta z bezpośrednim przełożonym (Office Director) i trzecie z Dyrektorem ds. HR
Opis stanowiska
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura,
  • Udział w bieżących projektach administracyjnych, w tym w zadaniach związanych z przeprowadzkami i aranżacją przestrzeni biurowej,
  • Organizacja wewnętrznych eventów,
  • Kompleksowa obsługa floty aut służbowych, w zakresie: ubezpieczenia OC/AC, okresowe przeglądy, serwis aut,
  • Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy,
  • Prowadzenie onboardingu nowych pracowników,
  • Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów,
  • Odpowiadanie na zapytania pracowników i rozwiązywanie problemów w sposób terminowy i profesjonalny,
  • Przygotowywanie i przedstawianie raportów z podjętych działań.
Profil kandydata
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotą powyżej 20 aut,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice,
  • Wysoka kultura osobista i rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • Inicjatywa i doskonała organizacja pracy własnej

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office

Podobne oferty pracy

Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office

Podobne oferty pracy

Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office