Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-03-23
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-03-23 Aplikuj

Employer Branding & Communications Manager


Warszawa36412_MP_PL

Naszym klientem jest globalna firma, która charakteryzuje się dynamicznym i pełnym energii środowiskiem pracy. Biznes prowadzony jest z podejściem etycznym i odpowiedzialnym, względem pracowników, klientów i środowiska. Firma zlokalizowana jest w biznesowej części Mokotowa.
Oferujemy
  • Pracę w globalnej organizacji z inspirującym zespołem,
  • Możliwość kreowania i realizacji największych projektów EB,
  • Atrakcyjny system bonusowy,
  • Samochód służbowy,
  • Współpraca na podstawie umowy o pracę (3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, ubezpieczenie na życie, środki do wykorzystania w kafeterii, zniżki na produkty firmy i współpracujących organizacji),
  • Nowoczesne biuro na warszawskim Mokotowie.
Opis stanowiska
  • Odpowiedzialność za współtworzenie i realizację długoterminowej strategii oraz krótkoterminowych planów działań EB,
  • Zarządzanie treścią w mediach społecznościowych, budowanie witryn kariery,
  • Wdrażanie i rozwijanie narzędzi employer brandingowych, śledzenie trendów i dobrych praktyk,
  • Zarządzanie pracą i wsparcie Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej
  • Współpraca z zewnętrzną agencją wspierającą działania Employer Brandingowe,
  • Pozycjonowanie działań EB wraz z tworzeniem kompleksowych planów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Kreowanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na poprawę zaangażowania i zadowolenia pracowników w biurze oraz terenie,
  • Konsultowanie i rekomendowanie działań z zakresu budowania zaangażowania pracowników,
  • Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na zewnętrznych wydarzeniach,
  • Współpraca z pozostałymi zespołami (m.in. Rekrutacji, Marketingu i PR)
  • Poszukiwanie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji i monitorowania rynku, a także analiza i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie rozwoju brandingu pracodawcy.
Profil kandydata
  • Co najmniej 4 lata doświadczenia na stanowisku z odpowiedzialnością za działania Employer Brandingowe,
  • Mile widziane pierwsze doświadczenia w roli managera,
  • Płynna znajomość języka angielskiego (minimum poziom C1),
  • Dobra znajomość komunikacji w mediach społecznościowych, PR cyfrowego i content marketingu,
  • Doskonale rozwinięta zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Proaktywność i głowa pełna pomysłów,
  • Energia oraz dynamika działania.

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców