Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-06-30
Menedżer ds. Księgowości
Nr ref. 191298/6114
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2020-06-30
Goldman Recruitment
Menedżer ds. Księgowości
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm z sektora usługowego z siedzibą główną we Wrocławiu, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:


Menedżer ds. Księgowości
Menedżer ds. Księgowości
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 191298/6114

Opis stanowiska:
  • bliska współpraca z zarządem i biznesem pod kątem wprowadzenia nowych produktów spółki, opracowywanie schematów finansowych tych produktów,
  • wsparcie procesu reorganizacji i transformacji spółki od strony rachunkowej, 
  • inicjowanie, prowadzenie i udział w strategicznych projektach dotyczących zmiany i optymalizacji procesów finansowo-księgowych m.in. wdrożenie nowego systemu finansowo-księgowego i systemów operacyjnych,
  • opracowanie i rozwój zasad polityki rachunkowości i nadzór nad jej przestrzeganiem,
  • nadzór nad sprawozdawczością finansową Spółki, w tym konsolidacją sprawozdań finansowych oraz sprawozdawczością do GUS,
  • współpraca z audytorami, doradcami zewnętrznymi oraz z biznesem,
  • zarządzanie, motywowanie i szkolenie podległego zespołu.
Wymagania:
  • minimum 5-letnie doświadczenie menedżerskie w obszarze finansowo-księgowym,
  • bardzo dobra znajomość międzynarodowych i polskich standardów rachunkowości,
  • bardzo dobra znajomość polskich podatków,
  • doświadczenie w bliskiej współpracy z zarządem i biznesem, w tym działy handlowe/sprzedażowe,
  • doświadczenie w zarządzaniu zmianą, projektach optymalizacyjnych, transformacyjnych,
  • dojrzałość biznesowa, odpowiedzialność,
  • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne.
Oferta obejmuje:
  • pracę w dużej, szybko rozwijającej się organizacji,
  • możliwość rozwoju w ramach struktur grupy,
  • służbowy samochód,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bogaty pakiet socjalny.