Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży technologicznej o zasięgu globalnym, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy kandydatów z doświadczeniem z obszaru księgowości zobowiązań.
Opis stanowiska:
- czynności związane z zamknięciem miesiąca w ramach działu AP, w tym rozliczenia międzyokresowe oraz zapisy księgowe,
- zarządzanie zapytaniami dostawców w bardziej skomplikowanych przypadkach,
- obsługa i rozwiązywanie eskalowanych problemów związanych z fakturami i płatnościami,
- uzgadnianie kont,
- zarządzanie procesem płatności,
- analiza danych księgowych pod kątem procesu zobowiązań oraz raportowanie.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze AP/PtP lub płatności w międzynarodowym środowisku, najchętniej z w organizacjach sektora SSC/BPO,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego jako warunek konieczny,
- komunikatywność i wysokie zdolności interpersonalne,
- mile widziana znajomość programu SAP,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- analityczny sposób myślenia.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy w bezpiecznym, międzynarodowym środowisku,
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury firmy,
- atrakcyjny pakiet benefitów.