Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną,
- Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne),
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony - 1 rok, kolejna na czas nieeokreślony),
- Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku,
- Interesujący zakres zadań oraz rozwój zawodowy w obszarze administracji.
Opis stanowiska
- Optymalizacja działań dot. utrzymania obiektów w obszarze organizacyjnym i administracyjnym,
- Bieżący kontakt i obsługa najemców,
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
- Koordynacja współpracy z dostawcami usług zewnętrznych na obiektach,
- Zarządzanie przepływem informacji w komunikacji wewnętrznej,
- Wspieranie dyrektora oddziału w codziennej pracy,
- Tworzenie raportów i analiz,
- Przygotowywanie prezentacji na potrzebę klienta wewnętrznego i zarządu,
- Współpraca z działem księgowości w zakresie kontroli kosztów i realizacji budżetów,
- Obsługa systemów informatycznych.
Profil kandydata
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku wsparcia administracyjnego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice (szczególnie program Excell),
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Dobra orientacja w programach informatycznych i otwartość na naukę nowych systemów,
- Wysoka kultura osobista i rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- Inicjatywa i doskonała organizacja pracy własnej.