
PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Analityk ds. Ochrony Danych / Asystent DPO
Rola:
-
Identyfikowanie i ocena procesów przetwarzania danych osobowych oraz związanych z nimi zasobów pomocniczych (systemy, procesy, dostawcy, etc.);
-
Przeprowadzanie wywiadów i konsultacji z właścicielami procesów wewnętrznych w celu oceny i sprawdzenia zgodności przetwarzania danych osobowych przez PwC;
-
Przeprowadzanie analizy ryzyka z punktu widzenia ochrony danych i prywatności danych (DPIA);
-
Poszukiwanie rozwiązań, wdrażanie i monitorowanie skutecznych środków technicznych i organizacyjnych w celu zmniejszenia ryzyka;
-
Umiejętne przekazywanie wymagań prawnych w procesach biznesowych, formułowanie zaleceń i zapewnianie działań naprawczych;
-
Prowadzenie rejestrów działań związanych z przetwarzaniem danych i innych niezbędnych dokumentów wykazujących zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych zgodnie z RODO/ GDPR
-
Współuczestniczenie w tworzeniu i prowadzeniu dokumentów, raportów dotyczących zgodności, prezentacji w celu wykazania zgodności z polityką, standardami i wytycznymi PwC, a także mającymi zastosowanie przepisami;
-
Definiowanie modeli komunikacji w zakresie raportowania zgodności (okresowe formularze zgodności);
-
Działanie jako pośrednik między DPO a komórkami wewnętrznymi (usługami IT i liniami biznesowymi) w procesie implementacji wymogów regulacyjnych do wewnętrznych zasad zarządzania danymi i specyfikacji architektury IT;
-
Utrzymywanie świadomości w zakresie zmian regulacyjnych i zgodności, które mogą wpływać na środowisko bezpieczeństwa PwC;
-
Wspieranie edukacji i szkolenie pracowników PwC, w celu poprawnego rozumienia swoich obowiązków związanych z przestrzeganiem danych osobowych i aspektów prywatności danych.
Profil:
-
Wykształcenie wyższe - tytuł magistra lub inżyniera (informatyka lub zarządzanie) , bezpieczeństwo informacji, zarzadzanie ryzyka);
-
2 do 5 lat doświadczenia jako analityk biznesowy lub analityk ryzyka, specjalista ds. bezpieczeństwa (pożądana, znajomość normy ISO 27001, zagadnień związanych z analizą ryzyka bezpieczeństwa informacji);
-
Gruntowna wiedza na temat zarządzania danymi i zarządzania informacjami, szczególnie znajomości regulacji w zakresie ochrony danych osobowych,
-
Zainteresowanie projektami regulacyjnymi i ochroną danych (zwłaszcza RODO, AML);
-
Umiejętności modelowania procesów (BPM) i przekładania wymagań na specyfikacje procesów;
-
Zdolności analityczne i organizacyjne szybkiego przyswajania zasad i wewnętrznych standardów PwC dotyczących ochrony danych;
-
Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point ) w praktycznym zastosowaniu, a umiejętność wykorzystania narzędzi Google będzie dodatkowym atutem;
-
Dobra znajomość języka angielskiego - stopień komunikatywny;
-
Silne poczucie odpowiedzialności i znajomości zasad zachowania poufności i postępowania z informacjami wrażliwymi;
-
Proaktywna postawa i determinacja w osiąganiu celów.
-
Umiejętność pracy pod presją, zdolność do pracy wielozadaniowej.
Oferta:
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach,
- Bogaty pakiet benefitów,
- Dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń.