Temat tygodnia
– co robi, jakie powinien mieć cechy charakteru, jak nim zostać?
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-11-25
Główny Księgowy
Nr ref. 191427/6238
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2020-11-25 Aplikuj
Goldman Recruitment
Główny Księgowy
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy EPC (Engineering, Procurement and Construction) poszukujemy kandydata na stanowisko  


Główny Księgowy
Główny Księgowy
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191427/6238

Opis stanowiska:
  • prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR, oraz IFRS,
  • nadzorowanie rozliczeń podatkowych (VAT, CIT), 
  • nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi, analiza danych w systemie księgowym, kontrola księgowań, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi i organami podatkowymi,
  • wsparcie kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań księgowych, finansowych, podatkowych,
  • zarządzanie 3 osobowym zespołem.
Wymagania:
  • min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównego Księgowego,
  • umiejętności praktycznego stosowania przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości i IFRS, 
  • znajomość programów ksiegowych, 
  • znajomość języka angielskiegona poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy,
  • zatrudnienie w oparciu o UoP lub BtB,
  • możliwość rozwoju osobistego i szkoleń zagranicznych,
  • realny wpływ na zmiany w firmie.