Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-06-15
Financial Controller
Nr ref. 191440/6244
Dębica, podkarpackie
Kontroling, Księgowość
Data aktualizacji: 2020-06-15
Goldman Recruitment
Financial Controller
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta firmy o profilu usługowo - inżynierskim poszukujemy kandydatów na stanowisku  


Financial Controller
Financial Controller
Miejsce pracy: Dębica
Nr ref. 191440/6244

Opis stanowiska:
  • udział w tworzeniu i realizacji strategii finansowej firmy usługowej,
  • kontrola i przygotowywaniem sprawozdań finansowych 
    oraz raportów zarządczych,
  • nadzór i kontrola realizacji budżetu oraz długoterminowych planów finansowych,
  • współodpowiedzialność za funkcjonowanie mechanizmów kontroli wewnętrznej,
  • współodpowiedzialność za optymalizację poziomu kapitału obrotowego,
  • współodpowiedzialność za kontrolę kosztów stałych i zmiennych,
  • współodpowiedzialność za weryfikacje stanów zapasów,
  • współodpowiedzialność za kontakty i współpracę z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi,
  • kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych np. spłaty kredytów i wierzytelności, przepływów gotówkowych,
  • nadzór nad sprawami administracyjnymi oraz korporacyjnymi.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne - finanse, rachunkowość́, zarzadzanie, mile widziane certyfikaty ACCA lub CIMA,
  • praktyczna znajomość́ zasad funkcjonowania spółek kapitałowych,
  • gruntowna wiedza z zakresu finansów spółek i prawa handlowego,
  • doskonała znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów,
  • doświadczenie w tworzeniu analiz i zestawień na potrzeby zarządu, 
  • doświadczenie w optymalizacji procesów wewnętrznych oraz tworzenia procedur,
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość zagadnień z obszaru prawa podatkowego,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, zdecydowanie, odporność na stres,
  • doświadczenie we współpracy z inwestorem finansowym będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • telefon, komputer,
  • możliwość rozwoju menadżerskiego,
  • możliwość pracy z inwestorem finansowym o wieloletnim doświadczeniu inwestycyjnym.