Temat tygodnia
– co robi, jakie powinien mieć cechy charakteru, jak nim zostać?
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-12-01
Customer Service Specialist
Nr ref. JN-062020-329505_MP_PL
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2020-12-01 Aplikuj

Customer Service Specialist


WarszawaJN-062020-329505_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjno - dystrybucyjna, która w związku z dynamicznym rozwojem działalności, przenosi procesy Order Management ze Skandynawii do Polski.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Lokalizacja: Urus
Opis stanowiska
  • Codzienna współpraca z klientami biznesowymi oraz dostawcami w obszarze posprzedażowym
  • Rejestracja oraz koordynacja zamówień w systemie ERP
  • Składanie zamówień na produkty u dostawców firmy (zakupy operacyjne)
  • Monitorowanie statusu zamówień i przesyłek w systemie ERP
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Profil kandydata
  • Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Customer Service (order management) lub w Zakupach Operacyjnych
  • Wykształcenie wyższe o profilu logistyka, transport lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym - warunek konieczny
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikatywne
  • Doświadczenie w pracy na systemie klasy ERP

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców