Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-11-25
Head of Digital Marketing
Nr ref. 191529/6332
Poznań, wielkopolskie
IT, Marketing
Data aktualizacji: 2020-11-25
Goldman Recruitment
Head of Digital Marketing
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży FMCG będącej jednym z liderów rynkowych prowadzącej działalność w ramach własnej sieci handlowej oraz w internecie poszukujemy osoby na stanowisko Head of Digital. Głównym zadaniem dla tej osoby będzie stworzenie procesów cyfrowych opartych o dostępne dane i zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content).


Head of Digital Marketing
Head of Digital Marketing
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 191529/6332

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content),
  • współpraca z zespołem CRM / e-commerce dla najlepszego wykorzystania wszystkich digital assets, zbudowania strategii online,
  • stworzenie CDP (1st party data) oraz DMP na kolejnym etapie (z 3rd party data),
  • planowanie i wdrażanie kampanii online dla marek własnych  i dla wybranych akcji z dostawcami – media plany i content,
  • zarządzanie social media, strona www, Google My Business,
  • współpraca z zespołem insight i advanced analytics nad budowaniem tribes w oparciu o BIG DATA.
Wymagania:
  • wiedza i dosiadczenie w najnowszych trendach i narzędziach w kanale digital (min 7 lat),
  • pasja związana z data driven digital marketingiem,
  • doświadczenie w działaniach typu precision marketing i praca na grupach docelowych,
  • poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu skutecznych ścieżek zakupowych (również w ecommerce),
  • znajomość zagadnień i narzędzi CDP lub DMP,
  • biegłość w budowaniu marki przez dobry content i właściwe wezwanie do działania,
  • znajomość sprawdzonych działań social media i influencers market,
  • doświadczenie w pracy z performance marketing,
  • znajomość narzędzi CRM i e-commerce oraz doświadczenie w integracji  digital touchpoints,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sposób elastyczny i dynamiczny,
  • mobilność i możliwość pracy poza Warszawą minimum 2 dni w tygodniu (lub relokacja do Poznania).
Oferta obejmuje:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej, 
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • premię za uzyskane wyniki oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
 
Poziom stanowiska
Kierownik

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole