
Naszym Klientem jest firma z branży produkcyjnej. W ramach organizacji jest zaplanowanych wiele zmian. osoba która dołączy do zespołu musi być inicjatorem, jak i mieć otwarty umysł oraz być odpornym na stres
Oferujemy
- Uczestnictwo w niezwykle ciekawych ale też wymagających projektach
- Zatrudnienie w oparciu o umowe o pracę
- Standardowy pakiet benefitów
Opis stanowiska
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników działających w strukturach rozproszonych w północnej Polsce
- Zarządzanie złożonym procesem raportowania oraz praca nad jego doskonaleniem i automatyzacją
- Zarządzanie wdrożeniami i modyfikacją istniejących systemów wspierających raportowanie w tym opartych na hurtowni danych
- Współtworzenie i realizacja polityki finansowej Spółki
- Koordynację procesu budżetowania obejmującego jednostkę centralną i podległe zakłady produkcyjne Przygotowywanie uaktualnionych prognoz oraz dogłębnych analiz odchyleń w ich realizacji
- Wprowadzanie nowych metod analiz opartych o analizę zyskowności poszczególnych produktów, kanałów dystrybucji oraz klientów
- Wspieranie od strony finansów inicjatyw operacyjnych mających na celu poprawienie efektywności lub zwiększenie mocy wytwórczych
- Współpraca z działem księgowości w ramach codziennych operacji oraz nad tworzeniem polityki finansowej firmy
- Praca nad optymalizacją procesów zarówno w obszarze finansów jaki i innych obszarach działalności
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość lub pokrewne)
- Mile widziane kwalifikacje zawodowe ACCA lub CIMA
- Kilkunastoletnie doświadczenie w dziale finansów w zakresie przygotowywania budżetów i prognoz, raportów, analiz (w tym co najmniej 5 letniego doświadczenia na stanowisku menedżerskim)
- Gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
- Doświadczenie w poważnych modernizacjach/transformacjach lub budowaniu od podstaw procesów finansowych w środowisku zarówno komercyjnym jak i produkcyjnym
- Dobra znajomość systemów ERP typu SAP lub IFS oraz hurtowni danych
- Doświadczenie we wdrażaniu nowych systemów oraz procedur w obszarze finansów i operacji a zwłaszcza zintegrowanych systemów zarządzania
- Umiejętność zarządzania sytuacjami kryzysowymi
- Umiejętność tworzenia oraz propagowania proaktywnej i zorientowanej na tworzenie wartości kultury organizacyjnej
- Zdolność do zarządzania zmianą w dynamicznym środowisku businessowym
- Bardzo dobre zdolności analityczne
- Umiejętność komunikacji i budowania relacji z osobami na różnych szczeblach organizacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo duży poziom samodzielności i umiejętność do szybkiego wdrażanie się w istniejące procesy, analizowania ich, dokumentowania i sugerowania zmian
- Silna orientacja biznesowa połączona ze zdolnością rozumienia procesów transformacji oraz gotowością optymalizacji wyników finansowych i podnoszenia efektywności działań
- Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, przedsiębiorczość, kreatywne rozwiązywanie problemów
- Dobra znajomość zagadnień podatkowych, ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej