W PwC doceniamy i rozwijamy cechy, które definiują nas jako ludzi: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji, wnikliwość i zdolności przywódcze. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Bo nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie.
Specjalista w zespole wsparcia IT
Profil kandydata:
Doświadczenie zawodowe: min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk
Wykształcenie: wykształcenie wyższe kierunkowe bądź w trakcie studiów informatycznych
Umiejętności techniczne:
-
znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego
-
bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10
-
podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej
-
znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. G Suite, MS Office
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
-
dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
-
mile widziana obsługa Power BI
Rola :
-
udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych
-
wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego
-
rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
-
instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy
Co oferujemy:
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
kafeterię benefitów
-
pakiet medyczny
-
dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring
-
wsparcie Buddy’iego w pierwszych tygodniach pracy
-
lokalizacja biura przy stacji Metro Politechnika