
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej
Oferujemy
Praca w środowisku międzynarodowym Kontakt z Klientami, także z poziomu OEM Możliwości rozwoju- szkolenia, awanse, podróże służbowe Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna czy dofinansowanie do posiłków
Opis stanowiska
Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta Budowanie długofalowych relacji z Klientami Udział w audytach i wizytach Klientów Koordynacja reklamacji klienta w oparciu o standard postępowania 8D Nadzorowanie działań korygujących Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych Nadzór nad kosztami jakości Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Profil kandydata
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej Bardzo dobra znajomość raportu 8D Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- min. B2 Znajomość norm jakościowych: ISO 9001 i IATF 16949 Biegła znajomość narzędzi jakościowych, m.in: SPC, FMEA, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta Umiejętność rozwiązywania problemów, działania pod presją czasu Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz gotowość do podróży służbowych