Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Inżynier jakości Klienta- Customer Service (k/m)

Specjalista

Duża firma

Specjalizacje oferty

Inżynier jakości Klienta- Customer Service (k/m)


WrocławJN-032020-141334_MP_PL

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej
Oferujemy
Praca w środowisku międzynarodowym Kontakt z Klientami, także z poziomu OEM Możliwości rozwoju- szkolenia, awanse, podróże służbowe Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna czy dofinansowanie do posiłków
Opis stanowiska
Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta Budowanie długofalowych relacji z Klientami Udział w audytach i wizytach Klientów Koordynacja reklamacji klienta w oparciu o standard postępowania 8D Nadzorowanie działań korygujących Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych Nadzór nad kosztami jakości Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Profil kandydata
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej Bardzo dobra znajomość raportu 8D Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- min. B2 Znajomość norm jakościowych: ISO 9001 i IATF 16949 Biegła znajomość narzędzi jakościowych, m.in: SPC, FMEA, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta Umiejętność rozwiązywania problemów, działania pod presją czasu Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz gotowość do podróży służbowych

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców