Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Web Analityk (E-Commerce)

Specjalista

Duża firma

Specjalizacje oferty

Web Analityk (E-Commerce)


WarszawaJN-092020-1229872_MP_PL

Naszym Klientem jest znana firma retailowa, będąca producentem i dystrybutorem odzieży oraz sprzętu sportowego, działająca w modelu omnichannel.
What's on Offer
  • Elastyczność co do godzin pracy i home office, jak również formy współpracy (umowa o pracę / B2B)
  • Możliwość wyboru szkoleń zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
Job Description
  • Zaawansowana analiza profilu Klienta i jego zachowań w kanale online
  • Analiza efektywności źródeł ruchu na stronie www (e-commerce)
  • Rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych
  • Konfiguracja i weryfikacja narzędzi analityki internetowej
  • Realizacja i weryfikacja określonych KPI, a także rekomendowanie zmian
  • Analiza i optymalizacja konwersji, poszukiwanie usprawnień w obszarze UX i UI
  • Raportowanie i prezentacja wniosków z analiz i raportów
  • Tworzenie rekomendacji kierunku działań na potrzeby tworzenia strategii performance marketingu
  • Implementacja i audyt narzędzi analitycznych
The Successful Applicant
  • Min. 2.5 roku doświadczenia na stanowisku związanym z analityką internetową;
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Excel, SQL oraz Google Analytics, narzędzi do Heatmap i Google Data Studio;
  • Język angielski w stopniu średnio-zaawansowanym (B1-B2);
  • Chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
  • Dobre zdolności komunikacyjne
  • Pasja do sportu

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców