
Naszym Klientem jest znana firma retailowa, będąca producentem i dystrybutorem odzieży oraz sprzętu sportowego, działająca w modelu omnichannel.
What's on Offer
- Elastyczność co do godzin pracy i home office, jak również formy współpracy (umowa o pracę / B2B)
- Możliwość wyboru szkoleń zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
Job Description
- Zaawansowana analiza profilu Klienta i jego zachowań w kanale online
- Analiza efektywności źródeł ruchu na stronie www (e-commerce)
- Rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych
- Konfiguracja i weryfikacja narzędzi analityki internetowej
- Realizacja i weryfikacja określonych KPI, a także rekomendowanie zmian
- Analiza i optymalizacja konwersji, poszukiwanie usprawnień w obszarze UX i UI
- Raportowanie i prezentacja wniosków z analiz i raportów
- Tworzenie rekomendacji kierunku działań na potrzeby tworzenia strategii performance marketingu
- Implementacja i audyt narzędzi analitycznych
The Successful Applicant
- Min. 2.5 roku doświadczenia na stanowisku związanym z analityką internetową;
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Excel, SQL oraz Google Analytics, narzędzi do Heatmap i Google Data Studio;
- Język angielski w stopniu średnio-zaawansowanym (B1-B2);
- Chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
- Dobre zdolności komunikacyjne
- Pasja do sportu