Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-03-11
Główna Księgowa
Nr ref. 191995/6749
Bielsko-Biała, śląskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2021-03-11
Goldman Recruitment
Główna Księgowa
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się spółki o bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości, poszukujemy kandydata na stanowisko  


Główna Księgowa
Główna Księgowa
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref. 191995/6749

Opis stanowiska:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego,
  • organizacja pracy 10-osobowego zespołu księgowego,
  • weryfikacja listy płac, monitorowanie zobowiązań i należności oraz nadzór nad windykacją,
  • terminowe ustalanie wyniku finansowego,
  • zamykanie miesięcznych i rocznych okresów księgowych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS, Bank),
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów, due dilligence oraz kontroli skarbowych.
Wymagania:
  • 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw prawa podatkowego,
  • umiejętność rozliczania kontraktów długoterminowych,
  • umiejętność sporządzania cash-flow,
  • umiejętność kalkulacji podatku odroczonego,
  • doświadczenie w konsolidacji grup kapitałowych,
  • doświadczenie w zakresie księgowości i podatków w firmie budowlanej lub deweloperskiej,
  • biegła znajomość MS Excel,
  • podstawowa znajomość j. angielskiego.
Oferta obejmuje:
  • karta Multisport,
  • pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny,
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą,
  • kursy językowe.