

Kogo szukamy
Jeśli jesteś osobą...
- z wykształceniem wyższym;
- z doświadczeniem w telefonicznych kontaktach z Klientami Biznesowymi;
- z aktywną postawą pro-sprzedażową;
- szybko uczącą się i samodzielną w organizacji swojej pracy;
- lubiącą pracę w zespole;
- z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office;
- która potrafi skutecznie budować i utrzymywać relacje z klientami;
- która posiada umiejętność analitycznego myślenia i łatwo przyswaja wiedzę z zakresu technologii, systemów oraz procesów.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- telefoniczne umawianie spotkań sprzedażowych;
- ścisła współpraca z zespołem merytorycznym z zespołu Consultingu Deloitte;
- opracowywanie danych, analiza spółek, przygotowywanie raportów i planu działań;
- obsługa systemu CRM;
- raportowanie wykonanych zadań.
Co oferujemy
- ciekawą pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji;
- benefity takie, jak ubezpieczenie medyczne, karta sportowa;
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń.

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Zespół marketingu zajmuje się działaniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, które kreują pozytywny wizerunek marki, dążąc do umocnienia jej pozycji na rynku.
Działania zewnętrzne:
- Promocja, budowanie i zarządzanie marką;
- Kontakty z prasą;
- Sponsoring;
- Konferencje i seminaria;
- Broszury i publikacje;
- Biuletyny i alerty;
- Zrównoważony rozwój;
- E-marketing (webcasty, podcasty, digital media);
- Business development;
- Materiały promocyjne i reklamowe.
Działania wewnętrzne:
- Spotkania firmowe;
- Komunikacja wewnętrzna;
- Intranet.