Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

KAM

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, polskiej firmy z branży technologii informatycznych, oferujących własne rozwiązania do optymalizacji produkcji i logistyki wewnętrznej, poszukujemy Client Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przejmowanie leadów marketingowych, doradztwo, ofertowanie i sprzedaż, a także opiekę posprzedażową nad klientem.


KAM
KAM
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 192054/6812

Opis stanowiska:

Nasz Klient oferuje autorskie rozwiązania do monitorowania ruchu/przepływu ludzi i zasobów, pozwalające na optymalizowanie procesów produkcji i logistyki wewnętrznej. Jako Key Account Manager do Twoich zadań będzie należało podejmowanie kontaktu z potencjalnymi klientami - leady marketingowe trafią do Ciebie z działu marketingu. Kluczowym zadaniem będzie zaprezentowanie  oferowanego rozwiązania z punktu widzenia korzyści klientów, doradzanie im, a finalnie przygotowanie oferty i domknięcie sprzedaży. Z racji specyfiki produktu najczęstszymi odbiorcami rozwiązania są firmy produkcyjne i logistyczne. Obecnie z powodu Covid-19 kontakty z klientami podejmowane są zdalnie, ale docelowo do 40% czasu pracy będzie w podróżach służbowych i na miejscu u klienta (ważne będzie doradztwo na miejscu, widząc jakim zakładem dysponuje potencjallny klient). Produkt jest oferowany w modelu SaaS na abonament roczny lub dłuższy.

Wymagania:

Odnajdziesz się w tej roli jeśli posiadasz doświadczenie handlowe (B2B) i znasz realia prodkukcji/logistyki wewnętrznej - może to oznaczać wykształcenie techniczne lub doświadczenie zawodowe w tych obszarach. Dobrze będzie jeśli znasz także dwa inne obszary:

  • IoT, industry 4.0, a take model SaaS - ze względu na charakterystykę klientów i sam produkt,
  • Lean Management/Manufacturing, Six Sigma lub generalnie optymalizację procesów - ta wiedza przyda Ci się w zrozumieniu potrzeb klienta i korzyści z oferowanego rozwiązania.

Szukamy ludzi ambitnych, samodzielnych, gotowych i chcących pracować z nowoczesnymi technologiami. Ważna będzie także odpowiednia prezencja i rzetelna postawa biznesowa - będziesz się kontaktować z osobami decyzyjnymi po stronie klienta, np. Plant Managerami, Dyrektorami Produkcji. Niezbędne będą także prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży do klientów.

Oferta obejmuje:
  • wynagrodzenie: podstawa oraz prowizja od każdej sprzedaży,
  • start-up'owe środowisko pracy, przyjazną atmosferę i zespół ciekawych, młodych ludzi,
  • elastyczny czas pracy,
  • praca z ciekawym, autorskim produktem,
  • prywatna opieka zdrowotna,
  • karta sportowa.