Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-04-01
KAM
Nr ref. 192054/6812
Warszawa, mazowieckie
IT
Data aktualizacji: 2021-04-01
Goldman Recruitment
KAM
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, polskiej firmy z branży technologii informatycznych, oferujących własne rozwiązania do optymalizacji produkcji i logistyki wewnętrznej, poszukujemy Client Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przejmowanie leadów marketingowych, doradztwo, ofertowanie i sprzedaż, a także opiekę posprzedażową nad klientem.


KAM
KAM
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 192054/6812

Opis stanowiska:

Nasz Klient oferuje autorskie rozwiązania do monitorowania ruchu/przepływu ludzi i zasobów, pozwalające na optymalizowanie procesów produkcji i logistyki wewnętrznej. Jako Key Account Manager do Twoich zadań będzie należało podejmowanie kontaktu z potencjalnymi klientami - leady marketingowe trafią do Ciebie z działu marketingu. Kluczowym zadaniem będzie zaprezentowanie  oferowanego rozwiązania z punktu widzenia korzyści klientów, doradzanie im, a finalnie przygotowanie oferty i domknięcie sprzedaży. Z racji specyfiki produktu najczęstszymi odbiorcami rozwiązania są firmy produkcyjne i logistyczne. Obecnie z powodu Covid-19 kontakty z klientami podejmowane są zdalnie, ale docelowo do 40% czasu pracy będzie w podróżach służbowych i na miejscu u klienta (ważne będzie doradztwo na miejscu, widząc jakim zakładem dysponuje potencjallny klient). Produkt jest oferowany w modelu SaaS na abonament roczny lub dłuższy.

Wymagania:

Odnajdziesz się w tej roli jeśli posiadasz doświadczenie handlowe (B2B) i znasz realia prodkukcji/logistyki wewnętrznej - może to oznaczać wykształcenie techniczne lub doświadczenie zawodowe w tych obszarach. Dobrze będzie jeśli znasz także dwa inne obszary:

  • IoT, industry 4.0, a take model SaaS - ze względu na charakterystykę klientów i sam produkt,
  • Lean Management/Manufacturing, Six Sigma lub generalnie optymalizację procesów - ta wiedza przyda Ci się w zrozumieniu potrzeb klienta i korzyści z oferowanego rozwiązania.

Szukamy ludzi ambitnych, samodzielnych, gotowych i chcących pracować z nowoczesnymi technologiami. Ważna będzie także odpowiednia prezencja i rzetelna postawa biznesowa - będziesz się kontaktować z osobami decyzyjnymi po stronie klienta, np. Plant Managerami, Dyrektorami Produkcji. Niezbędne będą także prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży do klientów.

Oferta obejmuje:
  • wynagrodzenie: podstawa oraz prowizja od każdej sprzedaży,
  • start-up'owe środowisko pracy, przyjazną atmosferę i zespół ciekawych, młodych ludzi,
  • elastyczny czas pracy,
  • praca z ciekawym, autorskim produktem,
  • prywatna opieka zdrowotna,
  • karta sportowa.
 
Poziom stanowiska
Specjalista

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole