Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-04-06
Finance Manager
Nr ref. 191440/6823
Tarnów, małopolskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2021-04-06
Goldman Recruitment
Finance Manager
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, rozwijającej się firmy produkcyjnej z funduszu Private Equity, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Finance Manager. Siedziba firmy mieści się w Tarnowie.


Finance Manager
Finance Manager
Miejsce pracy: Tarnów
Nr ref. 191440/6823

Opis stanowiska:
  • tworzenie strategii optymalizacji działu finansowego i planowanie strategiczne,
  • przygotowywanie rocznego budżetu oraz kontrola realizacji,
  • bieżący monitoring kluczowych wskaźników efektywności działań w firmie,
  • wspomaganie strategicznych i operacyjnych procesów decyzyjnych,
  • nadzór organizacyjny i merytoryczny nad działami księgowości i kontrolingu,
  • tworzenie i optymalizacja procesów finansowych (operacji, kontrolingu, planowania).
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w finansach,
  • znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym,
  • preferowane doświadczenie w spółkach produkcyjnych,
  • samodzielność w działaniach i podejmowaniu decyzji,
  • umiejętność analizowania dużej ilości danych, raportowania, wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań,
  • język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • doświadczenie w planowaniu finansowym, budżetowaniu i zarządzaniu kosztami.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • możliwość uczestniczenia w kluczowych decyzjach odnośnie rozwoju departamentu,
  • stanowisko z wpływem na działanie procesów finansowych w firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • pakiet benefitów i świadczeń socjalnych.