Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-02-23
Head of PMO
Nr ref. 192037/6832
Aplikuj
Poznań, wielkopolskie
Analiza, Project Management
Data aktualizacji: 2021-02-23 Aplikuj
Goldman Recruitment
Head of PMO
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, dużej firmy produkcyjno-handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko Head of Project Management Office, którego głównym zadaniem będzie wdrożenie do organizacji wysokich standardów zarządzania projektami oraz koordynacja projektów strategicznych dla biznesu.


Head of PMO
Head of PMO
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 192037/6832

Opis stanowiska:
  • zarządzanie portfelem projektów w dużej organizacji,
  • wdrożenie usprawnień w metodyce zarządzania portfelem projektów w ramach pracy biura PMO,
  • organizacja i prowadzenie procesu Governance dla portfela projektów,
  • monitorowanie i raportowanie postępu realizacji inicjatyw w danym obszarze,
  • usprawnienie mechanizmów monitoringu efektywności projektów (KPI),
  • kontrola i analiza realizacji portfela projektów względem najważniejszych KPI,
  • raportowanie statusów portfela projektów przed zarządem spółki,
  • rozwój i rozbudowa zespołu PMO,
  • zarządzanie informacją i komunikacją,
  • ciągłe doskonalenie procesów zarządzania oraz identyfikowanie usprawnień i narzędzi,
  • szerzenie kultury i standardów pracy projektowej w organizacji,
  • rozwój i utrzymanie dobrych relacji biznesowych z interesariuszami portfela.
Wymagania:
  • ekspercka znajomość tematyki zarządzania projektami oraz powiązanych narzędzi, metod, technik i procesów,
  • umiejętności zarządzania budżetem, kosztami i rentownością,
  • znajomość narzędzi zarządzania zasobami i ryzykiem,
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów strategicznych i współpracy z Zarządem w dużych organizacjach,
  • myślenie strategiczne: umiejętność pogodzenia wielu celów i terminów w kontekście szerszej perspektywy biznesowej,
  • przywództwo i rozwój zespołu: umiejętność mentorowania, coachingu i skutecznego przekazywania wiedzy innym,
  • umiejętność analizowania danych finansowych i tworzenia modeli biznesowych, 
  • wysokie zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • język angielski na poziomie biznesowym,
  • wysoki poziom determinacji do osiągania celów,
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur dużej i dynamicznej firmy,
  • bezpośredni wpływ na rozwój organizacji przy współpracy z Zarządem,
  • zestaw niezbędnych narzędzi, w tym samochód służbowy,
  • benefity dodatkowe: karta sportowa, dodatki pracownicze, ubezpieczenie medyczne,
  • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia razem z premią.