PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Specjalista ds. Benefitów
Rola:
-
współudział w budowie i rozwoju systemu wynagrodzeń i świadczeń w organizacji,
-
obsługa i rozwój platformy benefitowej (kafeterii benefitów)
-
zapewnienie efektywnego wsparcia dla klientów wewnętrznych w zakresie benefitów pracowniczych,
-
kontakt z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami usług benefitów pracowniczych,
-
wsparcie programu Wellbeing dla pracowników
-
aktywny udział w przetargach i przeglądach dostawców,
-
analizowanie efektywności funkcjonujących rozwiązań w ofercie benefitów,
-
pozyskiwanie danych i analiza rynku benefitów oraz trendów,
-
udział w projektach z obszaru Human Capital, w tym Compensation & Benefits.
Profil Kandydata:
-
min. 1-2 lata doświadczenie w pracy w obsłudze benefitów w obszarze Administracji Personalnej lub C&B,
-
mile widziana wiedza na temat rynku benefitów oraz doświadczenie w analizie trendów na tym rynku
-
bardzo dobra znajomość MS Excel i Powerpoint,
-
bardzo dobra umiejętność pracy zespołowej
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
analityczne myślenie,
-
doświadczenie w pracy projektowej,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją,
-
samodzielność działania, inicjatywa oraz umiejętność poszukiwania i proponowania nowych rozwiązań.
Oferta:
- Umowa o pracę i pakiet świadczeń socjalnych,
- Konkurencyjne wynagrodzenie z prywatną opieką medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalnymi punktami do wykorzystania na - m. in. kartę sportową, bilety do kina, voucher do restauracji, bony zakupowe i wiele innych,
- Praca w zgranym zespole profesjonalistów,
- Możliwości rozwoju zawodowego.