
Specjalista w Zespole wsparcia IT
Umiejętności techniczne:
-
znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
-
min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk,
-
preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych
-
bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10
-
podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
-
znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. G Suite, MS Office
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
-
dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
-
mile widziana obsługa Power BI
Rola :
-
udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,
-
wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego
-
rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
-
instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy
Co oferujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów;
-
Jasna ścieżka rozwoju;
-
Dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring doświadczonych osób;
-
Sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe;
-
Atrakcyjna lokalizacja biura przy stacji Metro Politechnika.