Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość zasad rachunkowości zarządczej i analizy finansowej,
- znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale controllingu/księgowości,
- umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel,
- mile widziana znajomość systemów SAP, BPC.
Zakres obowiązków:
- planowanie strategiczne i operacyjne w oparciu o miejsca powstawania kosztów,
- udział w przygotowywaniu budżetu spółki i kalkulacja rentowności planowanych inwestycji,
- raportowanie wyników oraz prognoz w systemie BPC zgodnie z wytycznymi firmy,
- rozwój narzędzi i procesów usprawniających analizę danych,
- sporządzanie analiz kosztów, przychodów poszczególnych działalności/towarów/produktów i badanie odchyleń od planu,
- współpraca z innymi działami w zakresie poprawności opisywania faktur, obiegu dokumentów w EOD, kontrolowaniu kosztów.
Co oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną, szeroki pakiet świadczeń jak: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, czy plan emerytalny,
- ciągle wyzwania w dynamicznych środowisku, możliwości rozwoju oraz szkoleń,
- elastyczne warunki pracy i prace z fajnymi ludźmi w fantastycznej kulturze organizacyjnej.