ODPOWIEDZIALNOŚĆ/ ZAKRES ZADAŃ:
- Wspieranie budżetowania i raportowania (w tym przeglądy i planowanie budżetu, tworzenie rezerw)
- Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy
- Przygotowywanie oraz aktualizacja narzędzi niezbędnych do wykonywania swoich obowiązków w oparciu o wiedzę z zakresu baz danych, zapytań SQL oraz MS Excel
- Analiza rentowności kanałów sprzedaży
- Współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży przy projektach komercyjnych
- Tworzenie nowych procesów, raportów, usprawnienie funkcjonujących procesów
- Współpraca z pozostałymi działami
DOŚWIADCZENIE, UMIEJĘTNOŚCI, WIEDZA:
Wymagane doświadczenie
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowana branża FMCG
- Doświadczenie w tworzeniu raportów analitycznych
Wymagane umiejętności techniczne/ stanowiskowe/ przywódcze
- Znajomość systemu SAP
- Znajomość MS Excel, baz danych i zapytań SQL
- Silne umiejętności analityczne
- Rzetelność, dokładność i obowiązkowość
Wymagane wykształcenie/ kwalifikacje/ cerfyfikaty
- Wykształcenie wyższe kierunkowe - finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację
Pomocne
- Determinacja w dążeniu do założonych celów
- Umiejętność wpływania na innych – przekonywania do swoich pomysłów
Co oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną, szeroki pakiet świadczeń jak: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, czy plan emerytalny
- ciągle wyzwania w dynamicznych środowisku, możliwości rozwoju oraz szkoleń
- elastyczne warunki pracy i prace z fajnymi ludźmi w fantastycznej kulturze organizacyjnej