Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deloitte
Data aktualizacji: 2021-07-12
Rzeszów, podkarpackie
IT, Konsulting, Administracja
Data aktualizacji: 2021-07-12
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Kogo szukamy

  • Ponad dwa lata doświadczenia w zarządzaniu systemem IT w przedsiębiorstwie;
  • Dyplom licencjata lub magistra;
  • Ponad trzy lata doświadczenia na stanowisku administratora systemu Linux;
  • Doskonała znajomość serwerów Linux w środowisku zwirtualizowanym;
  • Dobra znajomość serwerów MS Windows;
  • Dobra znajomość platformy Azure;
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie technologii wirtualizacji, takich jak VMWare;
  • Podstawowa wiedza, dotycząca administracji serwerów aplikacji, kontenerów serwletów i serwerów WWW (Bind, MySQL, PostgreSQL, Apache Tomcat, Jetty, Nginx, Apache HTTP);
  • Mile widziana znajomość podstaw ITIL v3;
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie;
  • Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i w piśmie.
2+
Lata doświadczenia
Dyplom licencjata
Dyplom licencjata
Angielski
Angielski

Inne wymagania

Twoja przyszła rola

  • Wsparcie w procesie utrzymania działania i zapewnienie wysokiego stopnia dostępności infrastruktury;
  • Znajomość podstaw języków skryptowych Linux;
  • Bieżąca obsługa infrastruktury serwerowej;
  • Monitoring i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem systemów;
  • Zapewnienie integralności danych i sporządzanie szczegółowej dokumentacji procedur operacyjnych;
  • Zapewnienie wsparcia technicznego i koordynacji systemów Linux w Deloitte Central Europe, w tym ocena, instalacja i utrzymanie wszystkich technologii wsparcia, wykorzystywanych w toku świadczenia usług;
  • Nadzorowanie procesu obsługi problemów do momentu ich rozwiązania;
  • Współpraca z zespołem ds. architektury przy weryfikacji i koordynacji działań wdrożeniowych;
  • Współpraca z dostawcami w procesie rozwiązywania problemów (w razie konieczności);
  • Współpraca z zespołem ds. zarządzania incydentami przy eliminacji incydentów zaklasyfikowanych jako istotne lub krytyczne;
  • Sporządzanie wytycznych i dokumentacji;
  • Współpraca z kierownictwem Deloitte Central Europe Business Services Center oraz z globalnymi zespołami IT;
  • Nadzorowanie dostawców w procesie wdrażania i zapewniania wsparcia technicznego.

Co oferujemy

  • Możliwość poszerzenia umiejętności technicznych;
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie świadczącej usługi dla biznesu;
  • Możliwość pracy przy rozbudowie systemu;
  • Praca w jednej z największych na świecie firm doradczych;
  • Możliwości rozwoju i awansu;
  • Doskonała oferta szkoleniowa - lokalna i międzynarodowa.
Wellbeing initiatives
Inicjatywy wellbeing
Travel Insurance
Ubezpieczenie podróżne
Challenging tasks
Ambitne zadania
Jasno zdefiniowana ścieżka rozwoju i awansu
Jasno zdefiniowana ścieżka rozwoju i awansu
Karta Multisport
Karta Multisport
Możliwość pracy z domu
Możliwość pracy z domu

O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.

O zespole

Zespół Network Operations & Systems Administration zajmuje się wsparciem i utrzymaniem infrastruktury, takiej jak centra danych Deloitte, serwery - zarówno fizyczne, jak wirtualne, systemy pamięci masowych, sieć SAN oraz systemy backupowe. Obsługujemy infrastrukturę sieciową obejmującą liczne biura w 18 krajach.