Dla jednego z naszych Klientów - dużej, międzynarodowej organizacji - poszukujemy osoby na stanowisko Junior KonsultantA ds. wsparcia technicznego dla użytkowników systemu sprzedażowego IQOSa.
Opis stanowiska:
- wsparcie użytkowników w codziennej obsłudze dedykowanych systemów sprzedażowych, np.: dodawanie nowych użytkowników do systemu, nadawanie dostępów do kont, integrowanie danych pomiędzy systemami etc.,
- reagowanie i wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych, np.: pomoc w logowaniu, wprowadzanie zmian w danych użytkownika, resetowanie haseł, odzyskiwanie danych etc.,
- przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników drogą mailową i telefoniczną,
- kontakt z innymi działami w firmie podczas implementacji nowych narzędzi i systemów,
- bieżące operacyjne raportowanie,
- udział w dodatkowych projektach i wdrożeniach systemowych.
Wymagania:
- zainteresowanie nowoczesnymi technologiami,
- mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze IT/dziale wsparcia technicznego,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- sumienność.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego dzięki atrakcyjnym projektom wewnętrznym,
- dostęp do platformy myBenefit,
- prywatną opiekę medyczną,
- pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze,
- możliwość pracy zdalnej.