Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-10-01
Kontroler Finansowy
Nr ref. 192469/7281
Radom, mazowieckie
Kontroling, Księgowość
Data aktualizacji: 2021-10-01
Goldman Recruitment
Kontroler Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się Polskiej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Kontrolera Finansowego. Siedziba firmy mieści się w Radomiu.


Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Radom
Nr ref. 192469/7281

Opis stanowiska:
  • prowadzenie procesu budżetowania, przygotowania projekcji finansowych oraz modelowania finansowego,
  • kontakty i współpraca z audytorami, bankami i firmami ubezpieczeniowymi,
  • optymalizacja procesów rachunkowości zarządczej, planowania finansowego, kontroli wewnętrznej oraz optymalizacji kosztów działalności,
  • przygotowanie analiz rentowności projektów, przepływów pieniężnych oraz analiz ad-hoc dla Zarządu,
  • przygotowywanie strategicznych analiz i rozwój modeli finansowych,
  • wsparcie w analizie struktury finansowania inwestycyjnego i obrotowego.
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze kontrolingu, Treasury lub pozyskiwania finansowania,
  • obszerne doświadczenie w modelowaniu finansowym, projekcjach i analizach strategicznych,
  • wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości,
  • samodzielność w działaniach i podejmowaniu decyzji,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania na rynku kapitałowym będzie sporym atutem,
  • dobra znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie, konkurencyjne na lokalnym rynku pracy,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem dużej grupy kapitałowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • pakiet benefitów i świadczeń socjalnych.