Dla naszego Klienta, polskiej firmy outsourcingowej realizującej projekty dla największych marek w Polsce, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Support IT Systemu Sprzedażowego.
Opis stanowiska:
- support użytkowników jako druga linia wsparcia - kontakt z użytkownikami Aplikacji oraz z dostawcami przy trudniejszych problemach z systemem,
- koordynacja, nadzór, korekty, zakładanie oraz zamykanie kont dla pracowników B2B w systemie sprzedażowym na podstawie zleceń od użytkowników,
- nadzór nad helpdeskiem (pierwszą linią wsparcia) – uzupełnianie wiedzy / podsumowanie zdarzeń,
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników (mail, telefon) i bieżącej komunikacji z użytkownikami,
- techniczne oraz merytoryczne wsparcie użytkowników,
- identyfikowanie zgłoszeń, priorytetyzacja i odpowiednie ich kanalizowanie w zależności od typu zgłoszenia i systemu, którego ono dotyczy,
- definiowanie cyklu sprzedażowego, ankiet i karty klienta na systemach sprzedażowych Klienta,
- testowanie Aplikacji oraz wprowadzanie nowych developmantów.
Wymagania:
- 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie z obszaru IT,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność pracy w dynamicznych i zmiennych warunkach,
- umiejętność koordynacji pracy wielu niezależnych stron.
Oferta obejmuje:
- ciekawe projekty dla dużych Klientów,
- rynkowe wynagrodzenie,
- zestaw benefitów (opieka medyczna, multikafeteria),
- możliwość wyboru formy zatrudnienia.