Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-09-10
Skawina, małopolskie
Zakupy, Logistyka
Data aktualizacji: 2021-09-10 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla jednego z naszych Klientów, znanej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Planowania, Zakupów i Analiz.


Zastępca Dyrektora ds. Planowania, Zakupów i Analiz
Zastępca Dyrektora ds. Planowania, Zakupów i Analiz
Miejsce pracy: Skawina
Nr ref. 192624/7333

Opis stanowiska:
  • koordynacja działań w obszarze planowania zakupu towarów handlowych,
  • optymalizacja procesów planowania zakupów,
  • nadzór nad przygotowywaniem zamówień,
  • planowanie strategii zaopatrzenia oraz poziomu zapasów,
  • tworzenie standardów planowania zakupów, nadzór nad jakością danych,
  • współpraca z Działami Handlowymi w zakresie planowania zakupów,
  • analiza danych sprzedażowych oraz wpływających zamówień,
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu optymalizacji dostaw oraz obiegiem dokumentów związanych z procesami logistycznymi,
  • aktywny udział we wdrożeniu ERP w zakresie planowania zakupów towarów handlowych,
  • realizacja ustalonego planu budżetowego, kontrola kosztów,
  • optymalizacja zasobów i narzędzi w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników kosztowych.
Wymagania:
  • min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w spółce produkcyjnej / grupie kapitałowej w zakresie planowania zakupów towarów handlowych,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe – Logistyka / Zarządzanie / Ekonomia,
  • znajomość procesów produkcyjnych,
  • doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w obsłudze systemu klasy ERP w module planowania (MRP),
  • umiejętność analizy danych oraz prognoz rynkowych,
  • zdolności analitycznego, koncepcyjnego i perspektywicznego myślenia,
  • zdolności interpersonalne – negocjacje, komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i dużej ilości zadań,
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,
  • orientacja na realizację wyznaczonych celów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • zaawansowana znajomość programu Excel.
Oferta obejmuje:
  • umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • wynagrodzenie podstawowe + premia roczna,
  • dodatek urlopowy, 
  • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę MultiSport.