

Kogo szukamy
Absolwenta wyższej uczelni (preferowany dyplom w dziedzinie finansów/księgowości lub zarządzania), posiadającego następujące kwalifikacje i umiejętności:
- biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i zdolności komunikacyjne;
- zdolności organizacyjne;
- umiejętności analityczne, dbałość o jakość oraz szczegóły;
- silne poczucie odpowiedzialności;
- chęć pogłębiania wiedzy i podejmowania nowych zadań;
- systematyczność, umiejętność ustalania priorytetów w warunkach pracy pod presją i wykonywania wielu zadań jednocześnie w dynamicznych warunkach;
- samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole, zdolność budowania relacji i angażowania;
- dobrą znajomość oprogramowania MS Office (zwłaszcza Excela) i zdolność sprawnego wykorzystywania nowych technologii.
Atutem będą następujące kwalifikacje dodatkowe:
- zainteresowanie badaniem sprawozdań finansowych lub doświadczenie w tej dziedzinie;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem, pracy w środowisku międzynarodowym oraz praktyka kierownicza zdobyta w centrum usług wspólnych;
- doświadczenie dotyczące rozpoznawania ryzyka, odpowiednich strategii kontroli i umiejętności oceny mechanizmów/procesów kontroli wewnętrznej.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- wsparcie w bieżącej realizacji procesów zarządzanych i kontrolowanych przez Audit Delivery Center (ADC), w tym zarządzanie przepływem zadań dla potrzeb alokacji, pełnej realizacji i dostarczenia wyników prac oczekiwanych przez klientów w wyznaczonych terminach, ze szczególnym uwzględnieniem wysokich wymogów jakościowych;
- odpowiedzialność za dokumentację i mechanizmy kontroli bieżących procesów, w tym standardowych procedur operacyjnych, materiałów szkoleniowych i dokumentacji kontroli wewnętrznych;
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez interesariuszy lub zespół - dbałość o terminowe udzielanie odpowiedzi i partnerskie współdziałanie w procesie wypracowywania zadowalających rozwiązań;
- nadzorowanie procesu testowania, pilotażu i wdrażania nowych inicjatyw oraz związanych z nimi wymaganych zmian - zapewnienie informacji zwrotnej, sugestii dla interesariuszy i użytkowników dotyczących usprawnień;
- identyfikacja i zarządzanie ryzykiem, w razie konieczności angażowanie zespołu kierowniczego;
- dbałość o należyte stosowanie mechanizmów kontroli wewnętrznej, monitoring ryzyka oraz wdrażanie i przestrzeganie niezbędnych planów działania;
- sporządzanie raportów okresowych i okolicznościowych dotyczących pracy centrum; przekazywanie interesariuszom i kierownictwu informacji dotyczących istotnych osiągnięć i potencjalnych zagrożeń;
- wspieranie rozwoju i aktualizacji procesów ADC, współpraca z zespołami międzywydziałowymi w procesie identyfikacji i wdrażania usprawnień;
- sporządzanie różnorodnych komunikatów wewnętrznych.
Co oferujemy

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Audit Delivery Center zlokalizowane w Rzeszowie wspiera zespoły audytowe Deloitte w Europie Środkowej, świadcząc wysokiej jakości usługi. Nasz zespół składa się z młodych, ambitnych ludzi, którzy chcieliby rozwijać swoją karierę w sferze audytu, rachunkowości i finansów. Do zadań realizowanych przez Centrum należą: przygotowywanie dokumentów opartych na wzorach, zbieranie informacji na temat klientów, wybrane elementy bezpośrednich badań kontrolnych i weryfikacji sprawozdań finansowych. Stosowane w Centrum innowacyjne podejście pozwala świadczyć wystandaryzowane usługi z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi analitycznych i platform, co przynosi dodatkowe korzyści, tak klientom, jak i zespołom Deloitte ds. Audit & Assurance.