Dla naszego klienta, dużej firmy handlowej z siedzibą w Poznaniu, poszukujemy osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- przygotowywanie rocznego budżetu, forecastów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
- zarządzanie płynnością finansową oraz nadzór nad realizacją budżetu,
- przygotowywanie analiz oraz raportów na potrzeby Zarządu,
- doskonalenie narzędzi kontrolingowych,
- kontrolowanie i analizowanie kluczowych wskaźników finansowych oraz rekomendowanie optymalnych rozwiązań.
Wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia w kontrolingu,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość programu SAP,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne.
Oferta obejmuje:
- pracę w dużej i stabilnej firmie w centrum Poznania,
- pakiet benefitów,
- realny wpływ na proces wewnątrz struktur organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie.