Staż w Zespole Monitorowania
U nas w banku masz na dzień dobry:
* umowę zlecenie na co najmniej 3 miesiące - bo od czegoś trzeba zacząć,
* elastyczny czas pracy - bo rozumiemy, że nauka jest dla Ciebie ważna,
* mentora - bo ktoś musi Ci pomóc stawiać pierwsze kroki w pracy.
W naszym zespole na co dzień:
* odsłuchujesz, oceniach i weryfikujesz poprawność rozmów prowadzonych przez pracowników banku z klientami,
* bierzesz udział w kontroli innych form kontaktu z klientem prowadzonych przez Biura w ramach PTU w zakresie ich zgodności z przyjętymi standardami,
* pomagasz w weryfikacji poprawności dyspozycji realizowanych na zlecenie i dla klientów banku,
* wspierasz zespół w prowadzeniu i archiwizacji wyników prowadzonych działań weryfikacyjnych,
* realizujesz zadania związane z kontrolą jakości i efektywności pracy dla zadań realizowanych przez poszczególne zespoły i biura w PTU.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* wykształcenia średniego lub wyższego
* Znajomości pakietu MS Office
* komunikatywności, pozytywnego nastawienia
* spostrzegawczości, nastawienia na realizację celu oraz kreatywności
* odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu, zdolności szybkiego uczenia się
* znajomości specyfiki i doświadczenia w pracy w Contact Center będzie dodatkowym atutem
* jesteś zmotywowany i posiadasz wysoką odporność na stres