Administrator Nieruchomości
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
* utrzymujesz właściwy stan techniczny nieruchomości i zapewniasz prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych,
* organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
* realizujesz zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
* uruchamiasz i monitorujesz bieżące naprawy, konserwacje oraz drobne prace remontowe na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej,
* zapobiegasz awariom, uruchamiasz i monitorujesz prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletujesz wymaganą dokumentacje w tym zakresie,
* monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
* identyfikujesz i zgłaszasz potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach,
* prowadzisz książki obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentację techniczną obiektu,
* aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami,
* masz wykształcenie wyższe,
* umiejętnie pracujesz pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
* bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
* posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
* jesteś osobą samodzielną w działaniu, dokładną, rzetelną i sumienną,
* mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.