Specjalista ds. Monitoringu Telefonicznego
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
* aktywnie działasz w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania,
* monitorujesz terminowość spłaty zadłużenia klientów, w tym realizację warunków zawartych porozumień i ugód,
* analizujesz efektywność prowadzonych działań windykacyjnych,
* współpracujesz z innymi komórkami i jednostkami banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* masz za sobą pierwsze doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
* lubisz rozmawiać i masz rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
* cechuje Cię samodzielność, odporność na stres oraz dobra organizacja czasu pracy,
* znasz pakiet MS Office w praktyce,
* masz minimum średnie wykształcenie,
* lubisz wyzwania,
* chcesz poznać jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesowych,
* cenisz elastyczność i jesteś gotowy/a do pracy w systemie 2-zmianowym (w godzinach 8:00 - 21:00).
Twoim dodatkowym atutem będzie:
* doświadczenie zawodowe w obszarze finansowym, monitoringu i windykacji należności.