Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-10-18
Dyrektor Contact Center
Nr ref. 192792/7491
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-10-18 Aplikuj
Goldman Recruitment
Dyrektor Contact Center
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, lidera w branży nowoczesnych rozwiązań technologicznych dedykowanych dla domów jednorodzinnych oraz przedsiębiorstw, poszukujemy  


Dyrektor Contact Center
Dyrektor Contact Center
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 192792/7491

Opis stanowiska:
  • zarządzanie operacyjne działem Call Center,
  • urzymanie wysokich standardów pracy i realizacja założonych celów jakościowych,
  • zarządzanie zespołem managerów, 
  • szkolenie, rozwijanie i kierowanie zespołem menedżerów, 
  • rekrutacja i budowanie zaangażowania nowych członków zespołu,
  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań, celem poprawy efektywności oddziału,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (zarządzanie, ekonomia),
  • co najmniej 5-letnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu wielokanałową obsługą klienta w dużej firmie usługowej,
  • rozwinięte umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, płynne przechodzenie od wizji do realizacji,
  • umiejętność wywierania wpływu i skutecznego przekonywania do swoich pomysłów zarówno swoich zwierzchników, jak i podległych zespół,
  • samodzielność i odpowiedzialność w dążeniu do realizacji założonych celów,
  • ambicja zawodowa oraz gotowość do pokonywania trudności i odnoszenia sukcesów.
Oferta obejmuje:
  • stabilną pracę w renomowanej firmie,
  • bardzo atrakcyjne warunki pracy,
  • umowę o pracę,
  • realny wpływ na rozwój organizacji.