Dla naszego klienta, lidera w branży nowoczesnych rozwiązań technologicznych dedykowanych dla domów jednorodzinnych oraz przedsiębiorstw, poszukujemy
Opis stanowiska:
- zarządzanie operacyjne działem Call Center,
- urzymanie wysokich standardów pracy i realizacja założonych celów jakościowych,
- zarządzanie zespołem managerów,
- szkolenie, rozwijanie i kierowanie zespołem menedżerów,
- rekrutacja i budowanie zaangażowania nowych członków zespołu,
- wdrażanie odpowiednich rozwiązań, celem poprawy efektywności oddziału,
- bezpośrednia współpraca z zarządem.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (zarządzanie, ekonomia),
- co najmniej 5-letnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu wielokanałową obsługą klienta w dużej firmie usługowej,
- rozwinięte umiejętności analityczne,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, płynne przechodzenie od wizji do realizacji,
- umiejętność wywierania wpływu i skutecznego przekonywania do swoich pomysłów zarówno swoich zwierzchników, jak i podległych zespół,
- samodzielność i odpowiedzialność w dążeniu do realizacji założonych celów,
- ambicja zawodowa oraz gotowość do pokonywania trudności i odnoszenia sukcesów.
Oferta obejmuje:
- stabilną pracę w renomowanej firmie,
- bardzo atrakcyjne warunki pracy,
- umowę o pracę,
- realny wpływ na rozwój organizacji.