Specjalista ds. Rozwoju CRM Internetowego
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
* uczestniczysz w utrzymaniu i rozwoju jednej z najbardziej zaawansowanych in-house'owych platform DMP/CDP na rynku w największym banku w Polsce, posiadającym blisko 11 mln klientów,
* wykorzystujesz ogromne wolumeny danych dostępnych w Banku współtworząc precyzyjne kampanie marketingowe promujące szeroką paletę produktową grupy kapitałowej Banku,
* pracujesz nad rozwojem narzędzi i aplikacji wykorzystywanych przy prowadzeniu i analizowaniu kampanii internetowych (praca na środowisku on-premise oraz na Google Cloud Platform),
* rozwijasz integracje z zewnętrznymi DSP we współpracy z zespołem inżynierii danych,
* uczestniczysz w projektowaniu i tworzeniu przepływów danych do systemów raportowych i reklamowych,
* identyfikujesz, testujesz i wdrażasz nowe funkcjonalności systemów reklamowych,
* rozwijasz zaawansowane aplikacje analityczne dot. efektywności kampanii prowadzonych w internecie (m. in. w Python, Spark, BigQuery, Google Data Studio),
* rozwijasz własne pomysły na wykorzystanie danych Banku w kampaniach internetowych i CRM’owych.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* nie boisz się pracy z kodem (Python lub Scala, SQL) i chcesz rozwijać swoje kompetencje w tym obszarze,
* masz doświadczenie w pracy na dużych wolumenach danych (pracujemy na wieloterabajtowych zbiorach),
* rozumiesz jak działa branża reklamy internetowej od strony technologicznej i wiesz przed jakimi wyzwaniami obecnie stoi,
* masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii online lub analityce danych internetowych,
* chcesz dokładnie poznać systemy do zakupu mediów online od strony API,
* język angielski nie jest dla Ciebie przeszkodą,
* posiadasz wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
* znajomość metod statystycznych wykorzystywanych w analizach marketingowych,
* doświadczenie w pracy z narzędziami: Google Tag Manager, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads, Campaign Manager, DV360.